FÖRSTA INLÄGGET!

Nu tänkte jag pröva blogga ett tag, får se hur allt går.
Kan börja med att presentera mig inför dom som läser.
Mitt namn är ju som sagt Jessica Perez, jag är 15 år och bor i älvsjö.
Går i vintertullsskolan inne mellan skanstull och slussen.
Jag är väldigt öppen tjej, så säger nästan allt vad jag tycker o tänker även fast det kan vara i fel tillfälle.
På fridtiden umgås jag väldigt mycket med kompisar eller så är jag nog bara hemma.
Om det är något jag älskar i livet så är det faktiskt musik, det är nog något som alla gör.
Så eftersom att musik är en så stor del utav mitt liv så kommer det finnas gott om det i bloggen!
Nu orkar jag inte skriva så mycket mer, så mer får ni ta reda på genom att följa min blogg ;)
Wish me luck!


Postat av: Anonym

hur lång e du?:)

2011-11-20 @ 19:28:10
Postat av: Roxana Pena ♥

Fin blogg! Lycka till med bloggandet! (: <3

2011-11-20 @ 19:32:41
URL: http://roxipenaa.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback